Usch!

Jag har jätteont i halsen och vaknade mitt i natten med feber. Jag hatar att vara sjuk för varje gång jag blir sjuk blir jag riktigt jävla sjuk. Visst nu inträffar det bara en gång vart tredje år att jag blir förkyld så jag borde ju inte klaga. Men när jag väl blir det får jag jättehög feber och riktigt problem med halsen i lång tid. Hoppas, hoppas, hoppas att det inte blir något av detta och att jag snart blir pigg igen.
Det enda positiva nu är att mina naglar matchar min dator. Ja, jag blir även väldigt ynklig och tjejig när jag är sjuk. Men de matchar verkligen.


Titta vad fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid tråkigt med feber. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-19 @ 20:32:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: R

Fina naglar, och datorn med

2010-10-29 @ 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0