Här är det fullt upp.

Jag pluggar som bara den inför tentan som är nästa vecka och det går bra än så länge. Men jag kände att jag fick tvinga mig till en paus nu. Japp tvinga mig till en paus, så bra går det. Så jag tänkte att jag skulle visa mina shoppingfynd från Ullared igår. Jag är väldigt nöjd med mina nya fina kläder och saker måste jag säga.


Ja ni ser väl själva?


Fina nagellack i rött och svartglitter.


En snygg plåtask med snyggt tryck.


Snygga glas med Marylin Monroe på.


En massa bra musik blev det även. Min pappa ville köpa den av mig direkt, men den är min bara min.


Sen till det viktiga. Kläderna! Denna gången blev det en tröja med James Dean och ett par skinnbyxor.


En mysig kofta med snygg knäppning och skinndetaljer.


En Mötley Crüe-tröja och ett par mjukisbyxor.


Sen stack jag och Peter iväg på lite egna äventyr till en second hand affär och där hittade jag tre fina koppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0