Det var riktigt roligt igår.

Men jag har inte tid med att lägga in en massa bilder för jag jobbar och ska försöka att plugga lite med. Just nu håller jag på att läsa om Women and the electric guitar, vilket är väldigt intressant. Men iallafall så var det skitkul igår och jag har inte skrattat så mycket på ett bra tag. Så tack för det allihopa. Här kommer iallafall lite bilder från igår.


Fina Gabriella som fyllde år. Visste ni att hon är pregnant med en liten Åslög? Uppenbarligen ska bebisen heta det, iallafall om vi får bestämma.


Detta söta halsbandet fick hon av mig i present.


Har man inga tårtljus får man helt enkelt ta ett vanligt ljus. Allt går om man har en pysslig Jamie i närheten. Titta bara vad fint det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0