Man hinner knappt in innan man ska ut i snön igen.

Men men har man paket att hämta så har man. Det var ett paket med julklappar till min familj. Jag lyckades även köpa lite julklappar i Växjö innan, även dem till min familj. Det blev inte en enda till mig, hittade inte ens några skor då de jag vill ha var slut i min storlek. Så troligtvis kommer jag få frysa om fötterna i vinter vilket suger.
Men det var julklappar vi pratade om. Jag älskar att köpa julklappar till nära och kära och vill gärna skämma bort dem. Men tyvärr så har jag inte råd med så mycket som fattig student, så kommer nog få svälta i slutet av månaden. Jag kommer inte lyckas att hålla ner på julklappskostnaderna så lika bra att inte ens försöka.


Redo att ut i snön och frysa om fötterna.


Kommentarer
Postat av: Last Exit

... bara tanken på att de är snart dax att börja handla julklappar får mig att må lite illa... :/



Anyway du har en blogg "award" att hämta på min sida! ;)

2010-11-25 @ 20:31:48
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/
Postat av: Flickvall

Kickass mössa!

2010-11-26 @ 11:46:40
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0