Jamie har fått paket!

Usch vad slö jag har varit idag. Vi fick sluta tidigare från skolan så jag hann med en tidigare buss hem och kunde på så sätt få mina paket snabbare. Så jag hämtade dem i Ljungby men sen var det bara för mig att cykla hem och lägga mig. Har varit skittrött hela dagen. Men nu efter att ha sovit lite så är jag pigg igen och har öppnat alla paket. Ja jag fick både jackan och skorna idag och jag är så jävla nöjd. Särskilt med skorna, funderar fan på att köpa dem i svart med.


Jackan är hur mysig som helst, men är nog lite för tunn för att användas som jacka. Men funderar på att ha den under en skinnjacka?


De älskade skorna. Det som är så jävla bra är att man kan dra åt banden som är runt. Vilket är perfekt för mig som är så smal, alla skor är alltid skitstora runt benen.

PS. Lyckades sälja en till väska på jobbet idag med, så det lönade sig att lämna dem där. Klart de vill köpa väskor om väskorna ligger där och ser fina ut på varenda rast de har. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0