Jag ska till Stockholm!

Jag som hatar att resa (eller jag hatar det inte jag är bara livrädd för det) ska åka till Stockholm. Detta för att kolla på Hardcore Superstar tillsammans med Mattias. Ni vet stockholmaren som jag tvingade att ro i motvind med båten i somras? Han har lovat att ta hand om mig och hålla mig trygg i den stora staden. Så det blir konsert och shopping under 10-13 december. Han har även lovat att visa mig Kissie, hon/det måste jag bara få se med egna ögon.




Fan vad jag längtar, det kommer bli så kul.

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Avis! Fast ska se Crashdïet den helgen, så helt farligt är det inte :P

2010-11-30 @ 20:04:29
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0