Woohoo!

Nu har jag köpt konsertbiljett till en konsert som jag och Frida ska gå på. Fan jag längtar, vi ska nämligen se The Ark, The Sounds och Amanda Jensen på Sofiero Slott. Det är en evighet sen jag såg The Sounds men nu får jag det snart igen. De andra bryr jag mig inte så mycket om, men det ska bli kul att se dem iallafall. The Ark är ju alltid väldigt underhållande och de jag har träffat i bandet har varit väldigt trevliga. Två av dem var dj:s på en konsert som jag och mamma var på när hon fyllde år. Jag fick dem att gå fram och säga grattis till henne och senare på kvällen spelade de Working 9 to 5 med Dolly Parton för henne. Det ska bli så kul att göra detta tillsammans med Frida. Sommaren är räddad.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0