Jamie har fått paket!

Ett fint paket med mina vinster från Crucified Barbara tävlingen jag var med i. Woohoo!



Vet ni om att min pappa är bäst? Han ringde till mig bara för att höra om det var fult väder inne i Ljungby med. För om det var det så kunde han ju komma in och köra hem mig. Han behövde inte in till stan men kunde köra in iallafall så jag skulle slippa cykla. Jag är väldigt tacksam för det för jag hade nog börjat att gråta efter 5 minuter i denna motvinden. Men nu är jag glad istället och det behövs för jag ska jobba hela helgen. Så har bosatt mig inne hos mamma tills på söndag, pappa körde först hem mig och sen körde han in mig till mamma när jag packat klart. Ja, jag vet jag är en bortskämd snorunge ibland men han erbjöd ju sig att köra 3 mil in till stan bara för att köra hem mig. Då kan jag ju inte tacka nej? Nä just det.

Kommentarer
Postat av: Thesse

japp, bortskämd e du verkligen :P ...men en liten poäng har du väl där iaf...

2010-05-08 @ 16:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0