Ballongdjur.

Nu är jag hemma igen efter en kväll med god mat, ballongdjur och födelsedagspresenter. Jag fick en påse med ballonger av min bror så det roade vi oss med hela kvällen sen. Tänk att man kan ha så kul med lite gummi.


Mitt ena djur som jag gjorde.


Ja alla kan inte vara lika duktig som mig på att skapa djur. Det blev
ett par ögon för min bror.


Det blev en del djur tillsist och alla bor hemma hos min mamma nu.


Men jag fick lite rediga presenter också, som en bok med alla noter till
Bat out of hell skivan.


En skitsnygg Meat Loaf mugg som jag kommer dricka mycket tea ur.


Den andra säsongen av Gossip Girl.
Sen på söndag så blir det ännu mera firande men då hemma hos pappa.
Självklart blir det mer presenter till mig då med.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Härliga ballong djur och presenter måste jag säga :D

2010-05-15 @ 10:02:22
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0