Tannåker.

Jag och pappa åkte ut till Tannåker innan för att hälsa på Therese och Jonny. Vi fikade lite och gosade med den extremt håriga katten Hilton. Sen tog vi en liten promenad ner till Tannåkers diversehandel för att kika lite. Jag hittade en jättefin skål som jag behövde ha. Plus att de hade en "bok bytar bokhylla", en bokhylla full med böcker som man kan byta eller ta av. Om du hittar en intressant bok kan du ta den eller byta mot en bok du har hemma eller bara ge en bok ifall du inte vill ha den. Jag hittade en bok som är en guide till mysterierna bakom Da Vinci-koden. Tänkte jag kunde ge en bok till Therese sen som jag kan bidra med till bokhyllan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0