Roar mig med att äta drömtårta och lyssna på HorrorPops.

Jag ska dock jobba hela helgen så här blir inget mer roande idag inte. Inte imorgon heller för den delen, men jag överlever väl. Jag skämmer dock bort mig själv lite genom att äta drömtårta och sova hos mamma för då slipper jag cykla. Så inget cyklande på hela helgen utan bara att gå hem till mamma efter jobbet och ta det lugnt. Förhoppningsvis gör detta att jag inte är helt död på söndag. Har ju precis jobbat två dagar i det nya köket och ska jobba helgen i ett annat nytt kök. Så det är en del att lära sig och hålla reda på och det tar en jävla massa energi. Jag kommer även att jobba helt själv i köket i helgen, man är alltid ensam på helgerna i det köket. Men förhoppningsvis går det bra, jag har ju inget att fråga om jag glömmer något.



HorrorPops

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0