Många minnen finns i den garderoben.

Jag håller på att städa i min walk in closet och flyttar runt på kläder och rotar i lådor. Man hittar en massa gamla kläder som väcker minnerna till liv. Nej jag rensar inte ut några kläder, jag använder allt som är i garderoben jag lovar. Men jag har flyttat ut alla mina skinnkläder i hallen, så nu samsas jackor, byxor, kjolar och klänningar på samma klädställning. Nu kommer jag se dem varje dag och bli så glad, så glad.


Min leopardkjol jag sydde när jag skulle se The Cramps live i Malmö.
Hade ett par svarta hotpants, kjolen och en Cramps t-shirt på mig,
lyckliga tider det var.


Min skinnkjol jag sydde till Evelinas P-fest maskerad, jag var Poison Ivy i The Cramps.
Jag kom ihåg att det första Teza sa till mig den kvällen var -Får jag ta med dig hem?


Min zebra klänning jag köpte på E-bay när jag skulle vara Debbie Harry
i Blondie på Therese födelsedagsfest och det var kändistema.


Min första MC-jacka köpt i en second hand affär. Älskar denna
modellen med det röda fodret.


Alla mina älskade skinnjackor så fint på rad...


och under står några av mina skor.

Kommentarer
Postat av: Teza

Ha ha, jaaa det kommer jag ihåg! Men det fick jag inte :( Duuu, uppdatera länken till min blogg kvinna, den du har funkar inte. Skam!

2010-03-09 @ 21:56:02
URL: http://ochsablevalltsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0