Idag har jag jobbat.

Det var första jobbdagen denna veckan, nu är det bara imorgon kvar och sen får jag vara ledig igen woohoo. Jag känner verkligen hur pengarna rullar in. Men men, inget att göra något åt och så länge jag får så jag klarar mig så är jag nöjd. Det har gått bra att jobba idag, är ju i det nya köket nu på en av Ljungbys skolor. Jag har fortfarande en del att lära mig, men det går framåt och jag trivs där.

Efter jobbet var jag nere på stan och shoppade lite, två väskor och ett par leggings. Min mamma ville ha en likadan väska som jag köpte för två veckor sen. Som tur var fanns det en kvar som jag köpte till henne, jag kan inte köpa något och få ha det själv.






Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Du är lika snygg som alltid!

Understa vart favoriten ;)

2010-03-11 @ 20:00:34
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0