Äntligen!

Våran panna gick sönder i fredags eftermiddag och vi ha sen dess inte haft någon värme eller varmvatten. Jag har ju ett extra element som jag kunde koppla in så jag fick lite värme, men det har varit kallt ändå. Men det jobbigaste var att inte ha något varmvatten, jag har inte kunnat duscha sen i fredags. Jag gick runt och var jätte sur igår för att mitt hår var fett och smutsigt. Skit i att jag luktar illa, men mitt hår är smutsigt! Men nu är det fixat och snart ska väl vattnet vara tillräckligt varmt.
Min hyresvärd ringde och berättade att det var lagat och att hon skulle skicka upp någon för att lufta elementen. Så det kom en liten hantverkare och knackade på, det var en kort kille i min ålder. Det första jag säger är -har ni fixat varmvatten nu? jag behöver tvätta håret! Varpå han svarar att -ja men du kunde ju ha duschat hemma hos mig. Men han menade det nog inte på det sättet då han har en flickvän. Han tyckte även att jag hade väldigt mycket skor. Han kunde se 1/3 av mina skor, så ja det är en del skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0