Usch vilken lång dag det blev.

Min pappa och bror hämtade upp mig efter jobbet och jag är inte hemma förrän nu. Så jag är lite trött men det har varit kul. Det är lite roligare att åka runt med dem istället för att sitta hemma helt själv hela kvällen. Men nu ska det bli skönt med en dusch och sen sova.

Jag hittade skitsnygga möbler idag. Vad tycker ni? Ska jag skaffa sådana till mitt Texas/cowboy-rum som jag ska ha i mitt slott? Ja, jag ska bo i ett slott när jag blir stor.


De är gjorda av ko skinn.


Titta bara vad snygg jag blir när jag sitter i den.

Jag fick även min nya bikini idag.

Så lite mer färg på kroppen så blir det nog skitsnyggt på stranden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0