Nu har det hänt igen.

Mina galjar har tagit slut i min garderob. Jag kan inte hänga upp mina kläder utan galjar. Nu får de nytvättade kläderna hänga på torkställningen tills jag har smutsat ner tillräckligt för att få galjar över. Eller så måste jag åka till Halmstad för att köpa nya galjar. Dumma värld! Pappa bara pratar om att jag kanske kan plocka undan lite av de kläderna jag inte använder. Men vilka kläder jag inte använder? Vad hjälper det att jag tar bort mina vinterjackor från garderoben? Var ska jag lägga dem då? På golvet? Ingen förstår mig och vilket problem jag har. Lite synd om mig. Jag får fan cykla till Halmstad och köpa 20-30 nya galjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0