Nu är jag hemma igen...

och sitter i mitt egna kök och dricker tea. Det har varit en lugn dag idag, jag och pappa åkte från vandrarhemmet vid 11 tiden. Sen har vi bara shoppat lite kläder till mig, LP-skivor till mina bröder och varit på IKEA en sväng. Men fan vad skönt det är att vara hemma igen, jag har saknat min stora säng. Mina ben är lite för långa för att få plats i de små jävla sängarna de har på vandrarhemmet. Hemma hos min moster var det ännu värre för den sängen var för kort också. Så nu kommer jag få sova i min säng som är precis lagom. Vi hittade lite LP-skivor till mina bröder, en med The Cramps och tre med Queen. Där fanns även lite med Meat Loaf men jag hade redan alla. Men det gör inget för jag fick en massa snygga kläder med mig hem. Så som denna klänningen...


och pappa tyckte självklart att den var alldeles för kort vilket han var tvungen att klaga på för expediten. Det är skitbra att ha med pappa när man handlar för han ska alltid klaga på något. Han klagar och jag står bredvid och vädjar till pappa att jag tycker den är fin eller jag behöver en sån. Tillsist efter att han har klagat tillräckligt så sänker de oftast priset på det man vill ha. Så denna fick jag helt plötsligt för halva priset. Tack pappa.


Dessa byxorna och linnet är från Rock by sweden som är Laila Bagges klädmärke. De var det redan rea på så pappa behövde inte klaga något. Det var fan tur att det var rea för hennes kläder är svindyra, men de var så snygga så jag behövde dem iallafall. På linnet står det What happens in Vegas stays in Vegas.


Sen köpte jag även ett par svarta shorts, det behövs alltid i min värld iallafall.

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Mycket snyggt. Du har verkligen kroppen för att bära upp alla plaggen. Tror inte jag hade fixat kjolen :) Byxorna big like. Ska nog försöka hitta något liknande, även om säsongen känns lite fel :/

2010-06-22 @ 17:34:05
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Klänningen var jävligt snygg! Ja, resten av fynden oxå men klänningen va extra :) att du dessutom tack vare din pappa fick den för halva priset va ju grymt :D

2010-06-22 @ 21:38:42
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Flickvall

Det är jäkligt sant! :)

2010-06-23 @ 01:23:58
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Tycker kjolen var nice men sen när jag fick se dig i skinnbrallorna dog jag, du är great!

2010-06-23 @ 13:31:05
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Viktor

Kanon snygga byxor :P

2010-06-28 @ 13:49:56
Postat av: lucke

Var med och tävla om ett halsband på min blogg :D

2010-06-28 @ 14:29:37
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0