Jamies sommar...

kommer bestå av musik, musik, musik. Jag kommer på fredag åka ner till Helsingborg tillsammans med min mamma för att kolla på The Baseballs. Det ska bli så roligt med en helg fylld av shopping och konsert med min mamma. Sen direkt när jag kommer hem på söndag så kommer pappa och hämtar mig så jag kan packa om väskan och åka till Blekinge med honom. Kommer vara helt död på onsdag när jag ska jobba igen, men kommer nog vara värt det.

Sen i juli ska jag ner till Frida i Helsingborg och då ska vi se The Sounds, The Ark och Amanda Jensen på Sofiero slott. Jag längtar, det kommer bli så kul att se The Sounds med en av mina bästa vänner.

Sen i augusti har jag precis beställt biljetter till Crashdiet och Bullet på Sundspärlan i Helsingborg. Ja det blev en jävla massa Helsingborg nu, men inte mitt fel att de har en massa bra konserter. Iallafall så ska jag och Nicolina titta på Bullet tillsammans igen och Crashdiet. Vem vill inte gå på en konsert där killarna i Crashdiet står på scenen? Jo knäppa människor vill inte det. Tur att jag och Nico är rediga iallafall.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Du ska inte lägga in halmstad den 31a juli oxå? jag ska dit med ett gäng och se Mustasch! kram

2010-06-23 @ 16:06:10
URL: http://tessanssida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0