Jamie har fått paket.

Det betyder att Jamie nu är stolt ägare av två par nya skor. Woohoo! Pappa var så snäll att han hämtade mig efter jobbet och körde mig så jag kunde hämta ut mitt paket. Paketet hamnar ju inte i Ljungby där jag jobbar utan ska hamna i en annan jävla by. Så det är alltid lite krångligt när jag får paket. Men de i affären börjar känna igen mig, jag är nog deras "hämta paket-stammis".


Så här långa blir mina ben i skorna med kilklack.


Så här söt blir jag i mina zombie ballerina. Inte alla som lyckas vara söt i skor med tänder på.


Jag fick även väldigt snygga hårspännen i mitt paket.


Tyckte väldigt mycket om dessa som det står sick chick på.

Jag fick även lite hårsnoddar med hjärtan och ben, men de var sönder så de ska lagas.
De är på väg hem till pappa nu så får han limma ihop dem. De kostade bara 20kr så
jag tänker inte krångla med att skicka tillbaka dem. Lite lim och sen är de som nya iallafall.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Dom högre tyckte jag mer om faktiskt och dom 2 sista bilderna är guld värda!

2010-06-12 @ 12:27:54
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0