Jag hittade en leksak igår.

Jävlar vad roligt jag hade. Jag fick nämligen låna min pappas Monark Trapper från 1965. Jag har seriöst inte kört moppe sen jag var 14. Men det gick bra och den funkar helt perfekt.


Titta vad fin den är. Om någon har en sån här i rosa så ge den till mig.



Gårdagens klantarsle: Jag och pappa skulle hjälpa min bror få upp en bokhylla på andra våningen genom ett fönster. Vi lyckades få upp den och in genom fönstret till rummet och skulle bara sätta ner den på golvet. Då tappar jag taget och får bokhyllan rakt på min stortå. Så den är lite blå idag, men bokhyllan klarade sig. Bra Jamie, bra.

Kommentarer
Postat av: Last Exit

Sjukt schyst Moppe!



Jag har en idé "lånad den av frasan och lämna in den på omlackering... Chockrosa... så vill din farsa inte köra på den längre så Voila, du har en egen rosa :)

2010-06-07 @ 21:54:42
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/
Postat av: Last Exit

Det var ju för att din Farsa inte gillar rosa han skulle ha gett dig moppen ju... men men fixar han en till dig så är de ju minst lika bra...



Men se då till att du får en rosa :)



Jo då, jag skall försöka att ha de kul på SRF... gillar dock inte utsikten på vädret...

2010-06-08 @ 11:27:59
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0