Halmstad idag.

Idag ska vi till Halmstad och shoppa lite var det tänkt. Det blir dock ingen klädshopping utan mer viktiga saker. Jag känner att jag verkligen behöver en symaskin så det ska jag kolla efter. Ingen dyr och fin sak utan mest bara en som är enkel och funkar. Jag kan ju ändå inte sy så jag behöver inte någon avancerad sak. Men det är ändå en sån sak som är väldigt bra att ha hemma.
Så nu har jag precis sminkat mig men min nya fina ögonskugga. Köpte en ny från Dior som jag spanat efter ett tag nu. Men de är ju så dyra så jag har fått vänta på skatteåterbäringen innan jag har kunnat unna mig det. Men nu är den köpt och jag tycker jag passar i den. Eller vad säger ni?

 


Nu får ni även se mina fräknar. De syns inte så bra på långt håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0