Detta är lite illa.

Men jag blev precis skiträdd för en spindel. Jag såg att något kröp på min kjol som jag skulle lägga ner i byrålådan och jag blev så rädd att jag kastade iväg kjolen. Men sen kom jag på att jag är ju inte rädd för spindlar. Så då tog jag upp kjolen igen för att ta bort spindeln men då var den borta. Så jag tog ut alla kläder ur lådan men jag kunde inte hitta spindeln. Så nu har jag en spindel på vift inne i min walk in closet och troligtvis i min byrålåda. Det är lite illa, jag vill inte ha en spindel bland mina kläder. Men varför blev jag rädd? Stackars spindel som blev iväg kastad bara sådär.

Kommentarer
Postat av: Last Exit

Det blev en flygande spindel! ;) Hoppas att det är bättre med din rygg!

2010-06-14 @ 21:44:54
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0