Nu är jag hemma igen.

Jag är jättetrött och helt sliten trots att jag inte dricker. Men det var det värt för jag hade skitkul. The Sounds var bäst och Maja var skitsnygg. Kolla bara på bilderna på henne.


Frida lyckades fånga mig på bild.

  
Amanda Jensen tycker om att stå på instrument verkar det som.


De gjorde även reklam för Kents konsert på bajamajorna. Bra att de samlar all skit på ett ställe.


Snygga Maja.


Maja flörtar med den snygga långhåriga vakten. Jag förstår henne.



  


Ja bilderna på The Sounds tar snart slut. jag lovar.

  
Bara en sista på snygga Maja och sen kommer The Ark.


The Ark.


Ola Salo.
Som sagt så var det ju The Sounds som lockade så det blev mest bilder på dem.

Kommentarer
Postat av: Last Exit

TYp hur många som helst som jag känner var på Sofiero och såg The Sounds och The Ark... alla sa att de var riktigt bra... Hoppas att du också tyckte de var bra!



Sv. haha... det är riktigt skönt att vara "korthårig" igen... de enda som är lite så jobbigt är att man måste stå och pilla med håret på morgonen. :)

2010-07-17 @ 12:44:38
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/
Postat av: Hollywood Vampire

Haha! Klockren bildkommentar med Kent/bajamajjor! Sjyssta bilder på The Sounds! =)

2010-07-17 @ 15:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0