Mina loppisfynd.

Idag är det lördag och då är det som vanligt loppis inne på Gamla Torg i Ljungby. Jag är verkligen glad över att jag gick dit idag. För det jag hittade har jag letat efter hur länge som helst. Men här kommer bilder på det jag hittade.


Här är det jag letat efter hur länge som helst. Fem på spionbal. Jag har samlat på Fem-böcker sen jag lärde mig läsa och jag har alla utom de två sista. De släpptes bara en eller två gånger och finns knappt att få tag på. Idag hittade jag den ena och jag blev helt lycklig. Så nu är det bara Fem och slottsmysteriet kvar till min samling. Så om någon av er hittar den så köp den till mig, snälla. Sen blev det en Tillbaka till Eden bok också.


Hittade även detta fina träkorset eller vad det är som jag ska ha i mitt sovrum.

  
Plus ett skitsnyggt kakfat som egentligen är ett fat och en ljusstake de har satt ihop. Jag tänkte lägga mina ringar och smycken på det.


Såhär ser jag ut när jag fyndar på loppis. Det regnar lite idag så mc-bootsen är på, vill ju inte bli blöt om fötterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0