Min pappa är häftig han.

Idag var det ett reportage om gruppen Bullet i våran lokaltidning. Där stog det att Hampus Klang, den snygga gitarristen, bor i en buss vid Tyrolen. Tyrolen är en gammal dansbana för den som undrar. Sen lite senare så pratar jag med min pappa i telefon och han frågar ifall jag har sett att Bullet var med i tidningen? Jag svarar ja det har jag sett. Då börjar min pappa berätta att det var Hampus Klang som visade runt honom på Tyrolen en gång när han var där. Min pappa har blivit guidad av Hampus Klang på Tyrolen utan att jag fick vara med. Det är fusk! Min pappa hade kört förbi och tyckt att det var ett intressant ställe att kolla in. Hampus hade börjat prata med min pappa och visat runt honom. Min pappa tyckte iallafall att det var en redig karl. Jag ska tvinga min pappa att köra dit igen och ta med mig denna gången. Hampus Klang ska bara få komma hem från sommarturnén först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0