Jobb, jobb, jobb.

Så jag unnar mig själv en ny parfym, så jag kan lukta gott på jobbet. För om det är något man inte gör när man har jobbat klart så är det lukta gott. Nackdelen med att jobba i ett varmt kök på sommaren är att du svettas som en liten gris.
Jag har även köpt biljetter ner till Helsingborg idag. För nästa vecka blir det konsert tillsammans med Frida och det ska bli så kul. Undrar vad jag ska ha på mig då? Helst av allt skulle man ju vilja sno något ut Majas garderob. Titta bara vad snygg stil hon har...



Här har ni parfymen jag köpte, en Replay.

Kommentarer
Postat av: johanna

Svar:Ja jag tycker det var svårare än ja trodde.. men får hoppas man löser det. som sagt bara en dag kvar!! PANIK?Nej då :)

2010-07-09 @ 14:11:07
URL: http://ljungbyflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0