Här finns inget vatten i huset.

Tur att det fanns lite vatten i en gryta på spisen så jag kunde få mitt morgon tea. De tror att det är en spricka i brunnen och att den nu är tom på vatten. Så jag tar mitt pick och pack och flyr in till mamma idag. Jag ska ändå sova där för jag ska på födelsedagsfest ikväll. Födelsedagsfest med 50- och 60-tals tema och det kommer bli så kul. Så nu är mc-jackan och mc-bootsen nerpackade tillsammans med en klänning som är lite 50-tal iallafall.
Men nu först och främst så är det loppis på gamla torg igen. Hoppas jag hittar en massa kul att köpa för en billig peng.


Tror ni jag lyckas förvandla mig från detta till 50-tals aktig idag?

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Självklart! Få posta bilder sen och visa hur det blev :)

2010-07-10 @ 13:01:26
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0