Second hand och pizza.

Har varit ledig idag och har då spenderat dagen med att handla med pappa. Vi var inne i en second hand affär och kollade lite. Jag hittade en fin egyptisk prydnadshuvud som vägde flera kg. Men den var fin och billig så jag var tvungen att ha den. Sen handlade vi en massa mat och semlor.
Nu har jag precis bakat pizza och ätit upp. Det var gott men inte jättegott, så det blir att testa annat degrecept nästa gång. Nu ska jag städa min lägenhet för sotaren kommer imorgon. Eftersom jag bor högs upp kanske han måste in till mitt för att ta sig upp på vinden. Men jag jobbar imorgon så min hyresvärd måste öppna åt honom. Vill inte att min hyresvärd ska se min smutsiga lägenhet, så nu blir det till att städa.




Min ena ogräddade pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0