Jamie pysslar och pysslar.

Jag sa för någon dag sen att min garderob var alldeles för liten för alla mina kläder. Så idag hade jag tänkt att jag skulle rensa lite. Vilket inte gick så bra, eftersom jag älskar alla mina saker och inte vill slänga något. Men jag kom på en idé. Eftersom jag behöver mer plats till de kläder jag har måste jag ju skapa mer förvaring. Så jag tog tre tröjor som jag köpt för att de varit gulliga och billiga, men eftersom jag varken är gullig eller billig har jag aldrig använt dem. Jag sydde ihop dem i nederkanten och gjorde fina "påsar" av dem. Sen stoppade jag saker som jag inte använder så ofta som t.ex. mina badkläder och sånt i dem. Så nu har jag en hel byrålåda som gapar tomt och väntar på att bli fylld med andra kläder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0