Aj då.

Jag kan ha råkat köpa ett par skor till. Jag tänkte att jag behövde ett par boots som jag kan ha till mina skinnbyxor. Jag vill inte ha högklackat och det ser dumt ut med mina leopard"converse" till stuprörsbyxor. Så jag började att leta lite på Ellos.se denna gången, har ju redan finkammat Halens. Då hittade jag mina fina boots som jag har velat ha jätte länge men inte hittat fina. Nu hittade jag dem i äkta läder för en mindre förmögenhet, 1699kr. Men eftersom jag är smart ringde jag mamma och frågade ifall hon råkade ha någon rabatt och TAADAA 30% rabatt. Så de beställdes med expressleverans och ska komma till mig lagom tills jag ska på konsert i helgen. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0