Woohoo!

Jag har en ny dator och jag är helt kär i den. Den är så liten och söt att man blir helt förälskad. Har spenderat hela kvällen med att ladda ner winamp och msn och fixat alla program jag behöver. Det är tur att jag har min bror här som kan hjälpa mig. Annars hade jag nog varit lite lost, fast glad. Måste testa ifall jag får plats med datorn i handväskan sen, bara för att jag är kvinna och kan.

Jag känner dock att jag är lite osocial mot alla som är här. Sitter hemma hos mamma tillsammans med bröder, Therese och Gabriella och äter pizza. Men jag har en ny dator så jag är förlåten enligt mig själv. De andra skiter jag i, för jag har en ny dator.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

winamp och msn är två program b.la som man inte kan leva utan!

2010-02-27 @ 12:32:14
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Thesse

förlåten??? aldrig!! :P

2010-03-01 @ 10:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0