Vet ni vad?

Vi kanske aldrig får se en sån här fin vinter igen så länge vi lever. Visst man börjat att tröttna på all snö nu, men vi ska nog vara glada för denna vintern. Vi har fått en sån vinter man hade och kom ihåg från när man var liten. Det finns en risk att vi faktiskt aldrig får det igen, det blir ju bara varmare och varmare säger de ju. Så njut av kylan och den vackra snön. Det finns faktiskt inget som är så jobbigt med snön och kylan att man inte klarar av det. Jag cyklar till och från jobbet och det är en halvmeter snö ute, det är hur lugnt som helst.
Nu ska jag sätta mig i fönstret och kolla på all snö samtidigt som jag dricker lite varm choklad.


Bild från min promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0