Muffins!

Snart blir det tea och nybakade chokladmuffins. Jag var lite uttråkad så jag bestämde mig för att baka, det är roligare än att laga mat. Men det finns dock en nackdel med mina underbart goda chokladmuffins. Nu har jag helt plötsligt dubbelt så mycket att diska. Usch, men jag har iallafall något att spendera kvällen med. Diska och lyssna på The Baseballs på högsta volym.

Har även börjat att läsa en ny bok idag, Människohamn med John Ajvide Lindqvist. Älskar hans böcker och har läst de flesta men denna har fått stå orörd i bokhyllan tills nu.


Kommentarer
Postat av: Teza

Jag har precis läst klart den och herregud vad hemsk den va!

2010-02-15 @ 18:52:02
URL: http://ochsablevalltsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0