Julklappar till Jamie.

Ja jag har faktiskt fått en försenad julklapp idag. Jag och pappa var inne i stan idag, jag skulle handla och upp till Sunnerboskolan och prova jobbskor. Jag köpte en ny mascara från Dior och fick en liten sminkväska och läppstift på köpet. Woohoo gratis smink är bäst, särskilt när det är från Dior. Sen hade min bror fått en försenad julklapp till mig på posten så den var vi och hämtade. Ett jättefint linne med en illustration gjord av en bloggare vid namn Emma Damm. Helt underbart snyggt och jag ska ha det på Hardcore Superstar konserten på lördag, så nu behöver jag inte fundera på det.
Tillsist stack vi till Brunnsgården och hämtade upp Nicolina och Baris för att åka till Sunnerbo och prova jobbskor. Jag hittade ett par väldigt sköna svarta skor som beställdes. Sen frågade jag även om jag skulle beställa kläder för jag behöver det när jag ska jobba på skolan. Så jag fick tillåtelse att beställa två par byxor och två tröjor. Så nu kommer jag få svarta kläder i min storlek, har fått ha förstora kläder i snart 3 år nu.


Mitt nya smink.


Linne från emmadamm.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Jäkligt snyggt linne måste jag säga!

2010-02-24 @ 10:45:24
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0