Jag är extremt...

förbannat uttråkad just nu. Visst det var bra för min kropp att få vara lite sjuk och vila upp sig. Har blivit av med både feber och inflammationen i musklerna i ryggen. Så det var en välbehövd vilopaus från jobbet. Men fy fan vad uttråkad man kan bli av att bara sitta hemma. Särskilt när man är van vid att cykla 1mil om dagen och jobba 8 timmar. Har inte vågat röra mig utanför dörren knappt bara för att vara säker på att min kropp ska få vila upp sig. Så nu är jag hur lycklig som helst över att jag ska stiga upp vid 5 imorgon och få cykla mina 5km till jobbet sen jobba och cykla 5km hem igen. Ska nog ut och röra på mig lite nu med och sen leta upp en ny bok att läsa. Har äntligen läst ut biografin om Cheeta, så behöver någon lättsmält chic lit nu tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0