Ikväll är det Hardcore Superstar på Garvaren.

Självklart ska jag dit, det är faktiskt tradition att se dem när det kommer till Ljungby. I år ska även mamma hänge med, hon säger att de är sista gången. Men vi får väl se, killarna i bandet får kanske lära sig att leva utan min mamma? Så småningom kanske de även slutar att fråga mig -Var är morsan? det första de gör också. Så sitter här och vilar upp mig inför kvällen. Det blev ju sent igår innan alla gick hem och jag har jobbat hela dagen så är lite trött och sur. Men det ska nog gå över innan kvällen. Bara man börjar fixa lite så blir man nog taggad sen.


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

hehe, skönt att dom oroar sig för din mamma ;)

2010-02-27 @ 19:05:41
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0