Aaaah blir galen.

Fick ett sms innan att min dator har kommit och att jag kan hämta den. Men självklart ska det vara snöstorm ute, det blåser någon fruktansvärt. Så jag är fast här om jag inte lyckas fixa skjuts. Jag har inte tålamod att vänta på min nya fina dator tills imorgon, jag vill ha nu. Dumma snö! Jag har iallafall tömt min gamla dator på bilder och annat skit. Så nu kan min pappa lugnt ta över den, har även lämnat kvar lite bilder på hans Amazon och motorcykel som han kan titta på.


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Inget är som väntans tider!

2010-02-25 @ 13:01:36
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Thesse

ooOoh, cat-jamie ;)

2010-02-25 @ 19:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0