Nu blir det fan bara att ta det lugnt.

Jag har fixat den sista uppgiften för denna veckan med nu. Så nu kan jag bara ta det lugnt. Vilket är skönt för jag har en del att fixa innan jag ska dra till Stockholm. Det är skönt att inte behöva tänka på skolgrejer då, utan bara koncentrera sig på det andra. Som att hitta lämpliga kläder och hämta mina nya skor och sånt viktigt. Nä nu blir det att lyssna in sig lite till på Split your lip innan House börjar på tv:n sen.


Fan vad jag längtar till på lördag. Kommer bli så kul att se dem live igen.

Kommentarer
Postat av: Elk

remember kids...if you think you're cool to pose in pictures with booze because you want to show that you too do what 99% of the population do....you're not cool.



(jag gillar inte när man "posar" men sprit eller cigg...tror att det är tönting! Liksom "look what I do, how cool am I"....är du med?)

2010-12-08 @ 21:43:29
Postat av: Flickvall

2010-12-09 @ 15:34:11
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: Flickvall

Skulle stå i förra inlägget: SHIT VA HETA DOM ÄR! DREGEL

2010-12-09 @ 15:34:50
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0