Mitt 2010.

Man måste nästan ha en liten tillbaka blick på vad som har hänt under året. Det har faktiskt hänt en del i mitt liv med måste jag säga. Så här har ni mitt 2010.

Januari
Jag såg Mustasch live och Stam kände igen mig efter att ha flörtat med mig från scenen 3 år tidigare. Jag köpte 2 par skor.
  
Så här såg jag ut på min blogg 2009 och bild efter Mustasch konserten.

Februari
Köpte min älskade Ferrari dator, vilket nog var bästa köpet på hela året. Jag såg Hardcore Superstar live med min mamma. Det var nog sista HCSS konserten hon hänger med på. Vi har sett dem live och varit inne backstage med dem tillsammans sen jag var 16 år gammal.  



 

Mars
Meat Loaf släpper Los Angeloser videon och jag blir helt såld och längtar sönder mig efter nya skivan.



April
Jag ropar in min älskade röda sammetssoffa på auktion för 500kr. Började med min bloggmaskerad här på bloggen. Meats Hang cool teddy bear släpps. Jag köpte ett par skor.





Maj
Jag fyllde 25 vilket firades med att Therese välte min hemmabakade tårta upp och ner på köksbordet. Jag köpte 3 par skor.

 

Juni
Jag hittade min pappas Monark Trapper och blev kär, så innan månaden var slut ägde jag min alldeles egna Trapper. Jag och mamma tittade på The Baseballs i Helsingborg. Hade semester med pappa i hans hemtrakter i Blekinge. Firade midsommar med en Husqvarna modell 27. Köpte 5 par skor.

 



Juli
Var på 50-60-tals fest som var skitkul. Tittade på Amanda Jensen, The Sounds och The Ark med Frida i Helsingborg. Byte header på bloggen för typ tredje gången i år. Köpte 3 par skor.





Augusti
Kollade på Casablanca, Crashdiet och Bullet med Nicolina i Helsingborg. Det var två år sedan jag träffade Meat Loaf. Jag återvände till skolan igen och börjde plugga på Kulturledarprogrammet. Köpte ett par skor.

 

September
Köpte en ny mobil som jag älskar. Hade mitt första grupparbete i skolan och det var om glamrocken. Kan även ha råkat köpa 4 par skor.



Oktober
Hade min första tenta som jag fick godkänt på. Firade halloween två gången andra gången som Poison Ivy i The Cramps.



November
Såg Dead by april tillsammans med Jessica och köpte hela ett par skor. Det blev även vinter i landet och det firades med att använda min älskade leopardpäls.

 

December
Jag åkte upp till Stockholm för att se Hardcore Superstar igen. Jag köpte även ett par skor till för uppenbarligen hade jag inga att ha på mig i Stockholm. Jag fick även en massa fina julklappar.



Så sammanfattningsvis så har jag sett en jävla massa konserter och köpt över 20 par skor. Bra år måste jag säga. Förhoppningsvis blir det en jävla massa konserter nästa år med och att jag får träffa Meat Loaf igen.




Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Bra sammanfattat!

2010-12-31 @ 11:04:07
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Flickvall

Verkar varit ett fint år, hoppas nästa blir ett kanon år för dig! Glatt nytt! :D

2010-12-31 @ 14:43:26
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: Last Exit

Hur många nya par skor blev de egentligen? ;)



Gott Nytt!

2010-12-31 @ 17:08:30
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0