Hardcore Superstar.

Fan vad underbart det var igår, helt jävla underbart. Det var en demotävling innan HCSS började att spela så det var fyra band som uppträdde innan. En del var bra och en del var skit, men rätt band vann iallafall. Sen avslutades ju allt med en perfekt spelning av HCSS. Jag orkade inte stå och trängas med alla framför scenen så jag hoppade upp och satte mig på kanten istället. Det är så mycket roligare att sitta på scenen och man slipper bli helt svettig. Här kommer en massa bilder iallafall.


Seventribe var först ut och de vann även.


Trashqueen


Days of Jupiter


Lucy seven

Här kommer en massa fina bilder på gubbarna i Hardcore Superstar...

Adde var uppe och sprang lite.











Kommentarer
Postat av: Flickvall

Såg ut att vara en riktigt bra show! Fan va nice att kunna sitta på konsert, fast själv älskar jag att bli svettig och skrika sönder rösten, runt studsandes i ett publik hav!



Sv: tack, blev helt lyrisk när jag såg honom. Håller med om att han inte blev jättebra på bilden.. men va fan, det är Vic ju! :D

2010-12-12 @ 12:22:40
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0