Det var kul igår.

Uppenbarligen var mina ben väldigt intressanta igår. Så intressanta att en brandman var tvungen att ta lite på dem när vi stog i matkön. Jag lyckades även tappa rösten och det har fortfarande inte kommit tillbaka. Vilket är förbannat jävla jobbigt. Jag skulle egentligen på fulfesten i kväll, men skippar den. Är trött så sitter bara här och tycker synd om mig själv och gråter plus att jag inte kan prata. Men ett plus till bartendern David som fixade fram varm choklad med vispgrädde till mig igår. Alla drack öl eller vin, jag drack varm oboy. Detta fixade han fram helt gratis även. Sen förtjänar ju Madde en extra julklapp som helt seriöst trodde jag var 20 år gammal. Detta när jag har känt henne i 12 år och är gammal klasskompis med hennes storasyster. Tyvärr var ju alla så fulla igår så alla bilder jag tog blev suddiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0