Då sitter man och väntar igen.

Jag vill ha mina julklappar nu! NU! Jag hatar att vänta på saker. Men denna dagen kommer nog gå rätt snabbt för vi ska ut till pappa och fixa en massa. Granen ska kläs och det ska bakas bröd och göras ischoklad. Så det går nog rätt snabbt tills det blir julafton. Men en sak är dum och det är att jag ska jobba i helgen. Jag kommer tjäna pengar som satan och det är bra. Men jag måste stiga upp skittidigt och jobba dagen efter julafton och det är bara elakt. Men sen när lönelappen kommer blir jag nog glad igen. Det är ju inte mer jobb en vanligt men det blir en jävla massa mer pengar. Nä dags att klä på sig pälsen för snart kommer pappa och hämtar mig.


Jag försökte mig på lite fransk manikyr igår men det blev inte så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0