Woohoo!

Fan vad bra de var. Det var ju även väldigt trevligt när man fick se fyra band och inte bara Crashdiet och Bullet. Jag vet inte vad det första bandet hette, det var något lokalt band. Men det andra bandet var Casablanca och fan vad bra de var. De var även väldigt trevliga, jag var självklart framme och hälsade och kramade dem lite. Självklart fick jag även en kram av Hampus Klang under kvällen. Det hade ju varit skandal annars, kram av honom måste jag ha. Här har ni lite bilder iallafall.




Casablanca.


En styck snygg sångare i Crashdiet.


De hade lite otur igår Crashdiet. Redan under andra låten hade en sträng gått sönder på basen och sångarens mick gått sönder. Sen var det rundgång under hela konserten. Det komiska var att de spelade in konserten, blev nog inte mycket de kunde använda av den konserten.


Men jag måste säga att de var väldigt bra iallafall.


Plus att de är ju väldigt snygga att titta på.


Sen sist men inte minst utan väldigt mycket bäst spelade Bullet.


Jag lyckades få en halv trumpinne av trummisen också.




Bullet hade även denna snygga fågeln på en av förstärkarna. Det dumma var att de hade satt en sån maskin som sprutade eld precis framför. Så efter ett tag så började det glöda lite fint i den ena vingen.


Detta blev nog den snyggast bilden jag lyckades ta under kvällen. Motivet är ju inte helt fel heller, lite kort bara.




Road King.


Jag avslutar med en bild på fina Hampus Klang.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Fan var du på Kungsträdgården?

Var jag med ;)

2010-08-08 @ 20:19:29
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Last Exit

Hoppas att de var riktigt bra... jag var fast i danmark annars så hade jag tänkt att sticka dit...

2010-08-09 @ 01:12:39
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Crashdiet är ju så underbara o så sjukt snygga ;D

2010-08-10 @ 13:00:10
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0