Vet ni vad? Vet ni vad? Vet ni vad?

Jag kommer börja att plugga nu till hösten. Jag har kommit in på en utbildning på Linne universitetet som heter Kulturledarprogrammet. Jag är så glad, äntligen känns det som om jag vet vad jag ska göra med mitt liv. Men samtidigt är det väldigt pirrigt och nervöst. Jag lämnar ju ändå säkerheten på jobbet med pengar och anställning för något helt nytt. Tur att man kan ta tjänstledigt för studier så man har lite säkerhet om det inte skulle funka. Men fan vad jag vill att det ska funka. Nu kanske ni undrar över vad man gör som kulturledare? Man kan bli en jävla massa kan jag tala om. Men det jag vill är att inrikta mig mot musik och bli konsertarrangör eller liknande. Men man kan likväl inrikta sig mot konst och jobba på museum. Så det finns en massa möjligeheter med denna utbildningen. Jag är så glad över att jag kom in. Så nu behöver jag bara hitta den perfekt "skolväskan" och sen är jag redo.

Kommentarer
Postat av: Teza

Vad roligt! Grattis! Låter verkligen som en inriktining för dig.

2010-08-09 @ 17:14:12
URL: http://ochsablevalltsvart.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Kul att börja plugga misstänker jag?



Glöm inte tävlingen nu via bloggen.

2010-08-09 @ 18:24:21
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

sv:

så många är det väl inte?

10-11st.

men du gör som du vill....

2010-08-09 @ 22:09:25
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Flickvall

Gratulerar! Jag borde också ta tag i mitt liv... men det får vänta lite till!

2010-08-09 @ 22:36:42
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: eve

Det e ju skitskoj!! Vad roligt!! Grattis!! är det på distans eller? för jag har förstått att du trivs oerhört bra där ute på landet =)

massa kramar till dig!

2010-08-09 @ 22:37:53
Postat av: thesse

grattis, grattis! :) önskar ja hitta nån sorts framtid för mig me, önskar jämt.... Hoppas iaf att de kommer funka finfint för dig :)

2010-08-12 @ 12:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0