Varför jobbar jag på helgen för?

Jag är hur trött som helst nu och orkar knappt vara vaken. Men jag måste jobba imorgon med. Det tar emot att jobba nu, jag skulle behöva lite semester. Det hjälper ju inte att det är mulet och grått ute varje jävla dag. Jag vill ha mer sommar och sol. Det är lite jävla jobbigt att stiga upp klockan fem på morgonen en söndag när det regnar ute. Men imorgon har jag iallafall lite roligt att se fram emot efter jobbet. Jag och mamma ska titta på Almrock story. Det är en musikal om Ljungby som har gjorts i ny tappning, den visades första gången 1986 tror jag. Jag känner några av de som är med i den så det ska bli skitkul att se den. Men först ska jag bara överleva att jobba en söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0