Vädret speglar mitt humör.

Det har regnat och blåst ute hela dagen idag, så jag har spenderat den i soffan med en bok och tea. Jag har verkligen inte orkat att städa någonting alls. Utan har bara varit trött, seg och tyckt att allt och alla är tråkiga. Men sen vips så kommer solen fram och jag blir pigg och glad igen. Jag fattar inte att mitt humör kan påverkas så av vädret. Men så fort solen tittade fram så tog jag en liten promenad och jag upptäckte en sak. Jag upptäckte att sommaren inte är slut än. Kolla bara.


Så här ser det ut utanför mitt hus. Det kan ju inte bli mer sommar än så.


Så får ni en bild på mig i mina alldeles för stora solglasögon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0