Titta vad fint det blev.

Idag gjorde hon även fina lockar på mig när hon hade färgat och klippt klart. Allt för att jag inte ska märka hur kort det blivit. Jag har ju en tendens att börja gråta så fort de tar bort en centimeter på mitt hår. Men jag är väldigt nöjd just nu. Får se sen när man har tvättat det och det lägger sig som det brukar. Jag har även varit ute på en liten shoppingtur idag och det resulterade i två snygga ringar.


Mina nya snygga ringar, en rosett och en döskalle.


Så här blev håret efter färgning och klippning.


Kommentarer
Postat av: Flickvall

Håret blev skitsnyggt, är helt sugen på att göra något med mitt med!

2010-08-26 @ 21:23:53
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: ann vicious

jag håller med öfregående kommentator.. shåret blev sweeet! även me like the ring.. köpte en prick likadan härom veckan :)

2010-08-30 @ 14:40:01
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0