Shopping, shopping, shopping.

Det var loppis inne i Ljungby idag så det blev att jag, pappa och mina bröder tog en runda in till stan. Loppisen vad inte så mycket att ha idag men jag hittade lite iallafall. Men sen stack vi ner i centrum och jag köpte lite mer smink inne på Kicks. Det är ju fortfarande 20% där så det gäller att passa på, särskilt när jag har förälskat mig i det lite dyrare sminket. Varför ska sminket som passar mig mest vara så dyrt? Det här hittade jag idag iallafall.


Ett puder från Dior, foundationen jag köpte igår var skitbra så jag tänkte att det måste pudret vara också.
Plus ett nagellack som gör att färgen blir matt istället för blank.


Ett svart pennskrin som jag tänkte fixa till så det blir lite mer Jamie av det.


Dessa fyndade jag på loppisen för bara 50kr. Tyckte de var lite häftiga, men de kommer nog inte att bli så använda. Men vad gör det? Det blir ju inte de andra 45 paren heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0