Nu är jag hemma igen med alla mina fynd.

Det har varit en trevlig dag med en massa fint för mig att handla. Pengarna var väl slut efter en halv timme, men jag var väldigt nöjd då så jag behövde inte mer. Vi började som alltid på Tiger som är en 10 kronors affär. Detta hittade jag där...


en fin parfymflaska,...


block och post it-lappar.


Allt det fick jag i denna fina presentpåsen.


Jag köpte även en bok...


en ny almanacka...


snygga Death proof vykort...


en pin och...


ett läppglans. Sist men inte minst så köpte jag...


en ny skinnklänning och...


en flaska Jack Daniel's. Nej jag har inte börjat att dricka utan ska bara ha den som prydnad. För den är fan jävligt snygg att bara ha ståendes.


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Schysst klänning och JD flaska.

2010-08-19 @ 12:48:20
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Teza

Värst vad du alltid hittar roliga och coola saker då. Jag e inte avis, nä nä. Inte alls.

2010-08-20 @ 11:17:44
URL: http://situationsandberg.blogg.se/
Postat av: Micke

Och för jävla god att dricka :D

2010-08-26 @ 15:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0