Nu är jag hemma från första dagen i skolan.

Usch vad trött jag är, huvudet är helt överfullt av information. Men det ska nog bli bra tillsist bara man får lite tid att smälta allt. Dagen har varit bra iallafall och jag har fått träffa hela klassen. Klassen är inte liten heller, vi är runt 30 personer skulle jag tro. Så jag har ingen aning om vad folk heter, men ungefär hur alla ser ut. Vi blir hela tiden uppdelade i små grupper så man får inget grepp om hela klassen. Men det kanske blir bättre imorgon när vi har våran första lektion. Sen på kvällen skulle vi på krypning och ut på puben, så då lär man väl känna några till. Jag har lyckats att fixa en sovplats imorgon så jag kan vara med och festa med klassen. Hade varit tråkigt att missa det bara för att man pendlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0